jorgeenrenee.reismee.nl

Vertrek

Lieve allemaal,

Woensdag 27 januari gaan we dan eindelijk vertrekken! Het huis is zo goed als leeg en de tassen zijn (bijna) gepakt.

Via deze site gaan we jullie zo nu en dan op de hoogte brengen van onze avonturen en kunnen we wat foto's laten zien. Niet te vaak natuurlijk. We zijn namelijk veel te druk met luieren, boekjes lezen, snorkelen, duiken, eten en bezoek ontvangen (gnagna...

Tongue out
) Ja, we gaan een druk bestaan tegemoet de komende maanden.

Jullie horen van ons!

Reacties

Reacties

Fonne

Heej lieve mensjes!

Wat ontzettend leuk dat jullie toch een website hebben bedacht om ons op de hoogte te houden van jullie avonturen, jullie geluier, hoe het is om telkens weer dat dilemma te hebben van "onder welke palmboom leg ik mijn handdoekje neer" om maar niet te spreken van de eeuwige vraag "wat bestel ik nu weer in het restaurant?" Ggrrr...

Nog een paar nachtjes slapen en dan gaat jullie reis echt beginnen. Wens jullie heeeeeeel veel plezier toe samen en natuurlijk ook veel te lange busreisen vol zwetende mensen die aan het genieten zijn van de overheerlijke vrucht "Doerian" ;)

Liefs Fonne

Sarah

Hee Jorge en Renée!

Nogmaals heel veel plezier, maar dat zal vast wel goed komen! Geniet er lekker van en ik hou jullie in de gaten.

Liefs Sarah

Bart

Hee Renée en Krul,

we gaan jullie natuurlijk enorm in de gaten houden.
Zal wel echt wennen zijn als jullie weg zijn :-( maar dit is gelukkig een mooi middel om digitaal toch af en toe bij te kunnen buurten. Zaterdag nog een laatste pilsje en dan zien we jullie in Bali weer!!!!

Marnix

Ik ga de komende tijd aan zelfkastijding doen, heb mijn werkmail gebruikt om op de hoogte te blijven...

Mitchell

Hoi luitjes,

Erg leuk dat jullie een website hebben gemaakt, zodat wij mooi op de hoogte kunnen blijven van jullie geweldige reis!
Heeeeeeeel veel plezier en tot over een paar maanden!

Groetjes Mitchell, Jonas en kleine Jesse

gerard

heel veel plezier jullie tweetjes! om te beginnen in Australië. Geniet ervan en we zien elkaar online.
Knuffels, :-)

Marieke

Hey Broertje en Renee,
Wat een goed idee om een website op te zetten. Ik ga 'm in de gaten houden. Ik kan niet wachten om jullie te zien! Over een weekje al! Tot snel, veel liefs
Jezus

Nootje

Sletjes... ;)

Allereerst wens ik jullie superveel plezier en hopelijk ontzettend veel leuke belevenissen toe!

Maar om voor ons de verhalen ook spannend te houden wens ik jullie ook af en toe een bedbug, eindeloze wachttijden op de bus, een flinke moesson midden op de dag, een verrot visje op zijn tijd, vaak de sunnyside of the bus, en regelmatig een piepende plafond ventilator toe! ;)

Hou ons op de hoogte!

Q

Geniet d´r van, en ik wil wel wat foto´s van Tiesto zien hè...! Krijg ik hier misschien ook een ´balearic´ gevoel haha! We´ll keep in touch! Gr Q

Gerard

Hoi Renée en Jorge,
jullie zijn als het goed is net in Australië aangekomen. Ik hoop dat jullie een goede reis hebben gehad! (En dat ik jullie straks spreek..)
Slaap lekker of kom bij,
liefs,
Gerard

jan en José

Hoi Jorge en Renée
Geweldig zo'n reis!We wensen jullie dan ook een hele fijne tijd in het warme Australië om te beginnen. Hopelijk is de reis goed verlopen en tanken jullie nu bij.
We hebben ons ingeschreven voor jullie verhalen om op te hoogte te blijven. Groeten, ook aan Marieke en Ruud. Geniet ze. Jan en José

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!