jorgeenrenee.reismee.nl

Naar "huis"

Vanuit Aqaba zijn we dus naar Brussel gevlogen. We hebben ons nog even kostelijk geamuseerd naar aanleiding van onze na de landing klappende medepassagiers. Op het vliegveld werden we opgewacht door Lidy, Gerard, Greetje en Hans en waren we heel blij hen weer terug te zien. Onze reis zit erop. We hebben een paar prachtige maanden gehad, waarin we (vinden wij) heel wat van de wereld gezien hebben. Veel natuur en cultuur gezien, leuke mensen ontmoet, interessante steden bezocht etc. Een aantal keren hebben we al de vraag gehad: 'Wat vinden jullie nu het mooiste land dat jullie bezocht hebben?'. Hier op een antwoord geven is erg moeilijk. We hebben in alle landen die we bezocht hebben heel veel mooie dingen gezien en meegemaakt, maar uiteraard hebben we op onze reis ook ergernissen gehad. Om een bepaald land als mooiste aan te wijzen is ons niet gelukt. Hoewel het reizen echt schitterend was vonden we het na ruim 5 maanden weer fijn naar Nederland te gaan. We keken er naar uit om onze familie en vrienden weer te gaan zien. We gaan hier nu weer op zoek naar een baan en een huis. Tenslotte, bedankt voor alle berichtjes die jullie de afgelopen tijd op de website hebben geplaatst. Het was steeds weer leuk deze te lezen.

Groeten,

Jorge en Renée