jorgeenrenee.reismee.nl

Sydney

Na onze dagen in Brisbane zijn we met de trein naar Sydney gegaan opdat we toch ook het een en ander van de omgeving konden zien. Onderweg zagen we kangoeroes, mooie stranden, bananenplantages, etc. Na de lange reis in de veel te koude trein hebben we meteen ons hostel opgezocht. De volgende dag zijn we Sydney gaan verkennen en hebben dan ook meteen een aantal hotspots aangedaan: Opera House, Harbour Bridge en de Botanic Gardens. 's Middags troffen we Freek (neef van Renee) en hebben met hem wat gedronken in Darling Harbour. De twee dagen hierna hebben we Sydney verder bekeken maar door de aanhoudende regen hebben we vooral veel binnenactiviteiten opgezocht. Zaterdagavond waren we uitgenodigd bij Hannemie en Freek om daar te komen eten. Dit was erg gezellig! Na deze geslaagde avond zijn we nog met de auto naar de andere kant van de Harbour Bridge geweest om de skyline van Sydney te bekijken. 8 Februari zijn we naar het vliegveld vertrokken om naar Cairns te vliegen. Op naar het mooie weer???

Han

Goed om jullie reisverhaal te lezzen. In gedachten reizen we zo een beetje mee. Goede wensen voor jullie verdere reis.