jorgeenrenee.reismee.nl

Bezoek van Maartje en Jeroen

Maandag 8 maart kwamen Maartje en Jeroen aan op het vliegveld van Bali. Na een wat plakkerige ontvangst (wij moesten rennen om op tijd te zijn en waren dus enorm bezweet) hebben we de taxi genomen naar ons feestelijke onderkomen voor de komende dagen. Hier hebben we heerlijk kunnen zwemmen, wat boekjes gelezen en zijn we weer volledig op de hoogte gebracht van de laatste roddels, nieuwsfeiten en ontwikkelingen in Nederland. We hebben een dag een auto met chauffeur gehuurd, die met ons over het eiland heeft gereden en een hoop hotspots heeft laten zien: de rijstterrassen, Pura Taman Ayun (tempel), koffieplantage(tje), Gitgit watervallen. Na afloop van deze tour heeft onze chauf ons afgezet in Ubud, een stadje in centraal Bali. Daar vonden we een prachtig onderkomen in één van de zijstraatjes van de stad. Vrij onverwachts hebben we in Ubud nog een flinke wandeling gemaakt tussen de rijstvelden en door kleine dorpjes. We waren erg onder de indruk van de fantastische uitzichten en trots op Maartje dat ze 8 kilometer op haar slippers heeft gelopen. De volgende dag hebben we Maartje en Jeroen afgezet bij hun nieuwe hotel in Sanur en zijn wij naar het vliegveld gegaan voor ons volgende avontuur.